2011年9月25日 星期日

鬼死咁好玩之海洋公園哈囉喂

上星期四試了頭啖湯,在海洋公園哈囉喂正式開放前,首批入場試玩!
現在回想上星期的種種趣事,真係既興奮又緊張

我約了朋友一齊前往海洋公園,於金鐘地鐵站B出口轉搭629號巴士直達海洋公園門口,真係好方便。
我們6:00pm 到達,玩到10:45pm 才離開。
最衰第2朝要返工,如果唔係會再玩多幾轉!

6:00pm 拎左入場劵之後,就即刻衝入去玩玩玩
入場劵整得好有心思,成本護照咁樣,「哈囉喂共和國」護照,哈哈!
今年的手帶係寶藍色,I like it!

今年的哈囉喂鬼屋有8間,我地用有限的時間玩晒8間,哈哈! 正呀!
今日的人唔算太多,不過也唔少,8間鬼屋有2間要排隊...等入去
其餘6間都好快就可以入到去玩,唔洗點排隊。

係講鬼屋之前,真係要讚一讚海洋公園職員的專業。
個恐怖妝化得一流,就連神態都似鬼似到十足。
我唔屬於細膽之人,但見到佢地的妝同眼神,都有d心寒。
而且佢地好用心,爭取每分每秒黎嚇人,我都俾佢地嚇左幾次,真係大叫左出黎!
沿途見到一d女仔俾鬼嚇到喊,見到佢地喊的同時,我卻覺得好好笑。因此朋友都笑我冷血。哈哈!



讚完鬼樣、鬼妝後,都要講一講海洋公園內的佈置。






睇得出佢地擺左好多心思,想形造陰森恐怖的效果。
而我最like 的是用燈投射在地面上的鬼影好可愛!


 講左咁耐,要講戲玉la…就係要講下鬼屋。
8間鬼屋,我唔逐一介紹啦,費事講晒d野,大家去到咪無晒新鮮感。
不過有2間鬼屋,我就覺得係要必玩!

必玩一﹕3D 惡夢潛行  (恐怖指數﹕5)
呢個係用3D特效,戴住眼鏡感受陰森恐怖環境,有晒畫面有埋聲,埋身肉博!
哈哈,呢個夠特別又好玩!

必玩二﹕ 亡魂棺廠 (恐怖指數﹕5)
呢個好玩得黎,要讚一讚入面有個男職員,佢扮鬼扮馬,而且講野十分之好笑,我地全部人都俾佢攪鬼的介紹,引到笑到見牙唔見眼,係入去棺廠被嚇之前,俾佢生鬼的說話中和一下都係一件好事。而最驚係去到最尾要同朋友分開行,最後要自己一個人行最後一程,呢一PART 真係堅驚。
哈哈我真係一支箭咁跑出去。所以恐怖指數係有5星。

腥級片場 (恐怖指數﹕4)



清宮殘異錄 (恐怖指數﹕4)



猛鬼尾班車 (恐怖指數﹕4)



恐怖創作室 (恐怖指數﹕4)




喪屍絕地反擊戰 (恐怖指數﹕3)



紙紥極樂園 (恐怖指數﹕4)



黎哈囉喂除了俾鬼嚇之外,我重俾其中一個機動遊戲嚇到眼水、口水都出晒黎。
呢個game 就係「翻天覆地」。 (恐怖指數﹕5星++++)


「翻天覆地」真係有如其名,360度反轉再反轉,去到最高點,倒吊你係半空幾秒。
真係驚到眼水、口水條條fing…想尋求刺激,必玩!


除了鬼屋之外,還有一些哈囉喂國慶節目,不過就要就arm 時間先可能睇到!
關於哈囉喂詳情除了可以click http://www.halloweenbash.com.hk/tc/

如有智能手機更可以download 「哈囉喂」的app