2013年9月9日 星期一

(自費) 逐次pay 的laser 激光脫毛 (脫面毛) @ A-Plus Beauty Medical Center


最近都忙於將yahoo blog 搬到blogger …所以都停左無更新blog~~
講返今次的分享先~
話說8月尾做左第一次的全面脫毛,來到TST A-PLUS

在這棟大廈有2層都係屬於A-PLUS,而我就去左剛新開無耐的7樓做第一次的全面Laser~

今次脫面毛,我事前都上網做左d功課嫁
主要係鎖定波長755nm~~而且要有認證的激光脫毛機
而最重要個項係要「包永久」


而我今次選擇左係A-PLUS度做脫毛,主要係因為佢有幾點我覺得幾好~
(1)    價錢係逐次PAY,而且PAY 4次就已經包永久,4次後可以有每2個月一次的保養期
(2)    價錢明碼實價,網頁已寫晒價錢,FACEBOOK同埋BLOG 都可以直接詢問所以療程都係逐次俾錢,唔怕hard sell~~
(3)    脫面毛後,有水份Mask fu ~~ (我問過有d公司唔包fu mask,只包fu cool down gel炸)

 

講返當日脫毛的情況,入到房後,治療師俾左張同意書我簽,主要係講返laser 前後唔可以做d完成後,就開始卸妝+洗面
(A-Plus 用的product 全部都係出名的醫學品牌呢~!!!~)


清潔完成後,便幫我用剃刀剃去面上的毛髮。
剃之前,我見治療師會帶上手套,而且會在我面前用酒精消毒等陣會用到的用具。
我曾擔心剃刀共用呢個問題,因此我好傻仔咁自攜左剃刀!!!
但原來A-plus 的剃刀係一次性的,用完一次就即棄,感覺衛生多了,
我亦慳返自己帶黎個把~~哈哈

剃毛的時候,治療師會塗少許cream 上面再慢慢幫我剃,
剃完之後,會用膠帶保護左雙眼、睫毛&眉毛,再戴上眼罩,就開始打laser

由於a-plus 呢部機有內置冷凍系統,所以打的時候唔算太痛。
全面打完之後,除了lip 位的位置痛d之外,其他面的位置都唔太痛。

完成後,即刻望鏡,除了lip 同眉心位置紅左之外,其他都好正常,
之後就fu 左個水份mask 15minsFu mask & 洗面後,之前d一達達紅已經退左8成。


臨走前,EPS 俾完錢之後,A-PLUS 俾左D藥膏同埋SAMPLE俾我~
佢地話如果真係重有紅先搽藥膏…(但我返到屋企之後都退晒紅,所以都無用到佢的藥膏)~~
4SAMPLE 返到去就已經即試,枝B5 GEL 好好用ar ~~
係呢一個星期我日日都fu 保濕mask,而且做足防晒~~
可能因為日日fu mask 同埋少左面毛的原因掛...
呢排上妝真係貼服好多...



我而家post 一些我未做laser 前的相
可以見到我臉頰(耳邊)的毛較多...
lip 同眉心d毛都幾粗呢~
等做多幾次之後,再post before & after 的相比較下~~

剛剛9月頭見到A-plus 有laser 的promote
做前臂360度...而家做緊$1500一次
我而家都諗緊join 唔join 埋一次過做埋隻手~~

有興趣可以去
A-Plus Beauty Medical Center  facebook 睇下﹕


10 則留言:

  1. 你皮膚薄唔薄架?我都考慮緊脫全面面毛丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 我覺得我皮膚都唔算薄,但皮膚易紅,所以每次打完,都會即紅一達達,不過1小時內都會散。你可以參考下~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 已經做左4次,開始緊保養啦~~
      面的毛髮都生少左好多啦~不過LIP 位就仍然都有D 明顯的毛髮生出黎~~
      手的毛毛無左7-8成了~~所以我暫時覺得效果都幾好~~

      刪除
  3. 想問下你本身既皮膚係點架?脫完面毛有無生暗瘡啊?因為我有好多黑色面毛,好想脫走曬佢地

    回覆刪除
  4. 想問下你本身係咩皮膚啊?脫完面毛會唔會生暗瘡?因為我有好多黑色面毛,好想脫曬佢,如果你睇到麻煩覆下我啊,唔該曬😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係混合性皮膚,我脫完面毛好好彩都無點生暗瘡。同埋打面佢的POWER 通常唔會調到好大黎幫你打,打完皮膚會乾D,所以一定要做多D 補濕,希望解答到你的問題啦~~

      刪除
  5. 多謝你覆我啊!😀
    因為我油性皮膚,同埋面毛好多,真係好多,仲要面頰位都有啲黑色毛,之前已經生過暗瘡,留左唔少洞,所以好怕脫面毛又爆過,真係會傷心死,我join左脫面毛,但又怕會生瘡,又怕愈剃愈粗無效果。係呢,你脫面毛效果好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得如果面多毛或粗,真係脫左一了八了,方便好多,因為真係會愈剃愈粗。我而家已經脫緊等8次(如果無記錯),4次之後永久保養我都有KEEP 住做。面上的毛幾本無左90%,只係LIP 上仍會生毛(大概重有20%毛會生),所以而家都重要2個月左右去做一次,主要係要打LIP 上的唇毛。我有問A-PLUS 點解打左咁多次唇都重生毛,佢話係正常,因為佢地話面唔會用咁大POWER 同我打,所以會打耐少少。
      不過佢有保養,打到無毛為止,所以我覺得都無咩所謂。

      刪除
    2. 如你真係做面毛,記得真係每次做完要FU 多D 保濕MASK~~因為真係會乾D嫁D皮膚,希望幫到你啦。

      刪除